Happy =)


Yes Box =)

Jobbat idag, varmt varmt och sommaren ha inte ens börjat.
Träffa chefen och hon tyckte magen börja synas nu =)
Man se ju inte det själv lika mycket, men snart kommer man va stor som ett hus.

Peter jobba kvällen, ovanligt va?
Så jag visste inte vad jag skulle äta, då prata jag med moster och dom skulle ner på affärn så ska beställa mat från pizzerian.
Men vad ska jag äta, pizza? Kyckling sallad? Kyckling rulle? Eller kebab tallrik?
Hmmm måste skynda mig och fundera för dom ringer nog snart och säger att dom ska åka.

Vad ska jag göra ikväll då?
Tänkte diska och sedan lata mig, det är jag värd efter en dags arbete.

Tack Jonna för kommentaren, Peter är min stora kärlek och enda riktiga kärlek.
Visst ha haft andra förhållande men inget sååå bra som detta.
Ja så fort jag är inne på msn är inte du det och sedan när du kommer sover jag eller sitter inte vid datorn =(
Peter bruka läsa min blogg ibland, tror jag iallafall =)

Saknar dig Älskling, vi ses sällan nu.
Du jobba kväll och jag sover på kvällen när du kommer hem och du sover på morgonen då jag åker =(
Men men så är det tyvärr.
Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0