Helvetes Dag

Tandvärk så in i helvete, ringde tandläkaren men stängt idag så tänkte jag skulle stå ut tills i morgon men det går fan inte.
Så ska strax ringa sjukvårdsupplysningen och så ska jag ha en tid på sjukhuset så dom får dra tand jäveln.
JAG STÅR FAN INTE UT EN DAG TILL.........


Åååå en kompis till mig ska ha barn 2 månader efter oss, hur roligt är inte det då.
Är sååå glad, vi kommer ha så roligt tillsammans och det känns kanon bra =)
Gick in i vecka 14 igår =)

Nej nu måste jag ringa om en tid.
ÅTERKOMMER!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

stackars, usch!" hoppas det löser sig med tanden nu då :/

2008-05-08 @ 18:47:36
URL: http://maryj.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0