Onsdag

Ha varit med katterna idag och steriliserat dom =)
Så nu kommer dom må bättre och även vi slipper höra skrik och gnäll, va även till tandläkaren.
Han rekomendera tyvärr inte och dra tanden, för det är en tand man behöver för att tugga.
Så det blev ingen dragning, utan ska börja behandla den och slut summan hamna på 4.000 =(
Skit skit, men men jag måste ju.
Så denna dag ha det gått MYCKET pengar, men vad drabba det en fattig?

Ååååå fick även reda på att en till tjej som jag känner och prata med rätt ofta också ska få barn, hon ha dock inte gått så länge än.
Men hoppas på att allt ska gå bra för henne och killen, sedan träffa jag min kusin idag och hon ska också ha igen.
Herregud vad alla skaffa barn nu =)

Gick in i vecka 15 idag =)
Sjukt vad vi längtar till på Fredag så man får höra hjärtljuden och allt blir mer verkligt.
Hoppas morgon dagen går fort, jobba til 16 och sedan får kvällen gärna rusa förbi så det blir Fredag.

Katterna sover och är helt slut, dom kommer nog vara det tills i morgon.
Ååå nu kommer dom bli större, dom är ju små och goa nu men men lite större gör väl ingen skada bara dom inte blir mycket större...

Älskar Dig Peter 

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vad härligt att höra hjärtljud o allt =) mys!
hihi hoppas jag är en tålig typ som inte tycker det gör ont då (säkert!) =)
har du några bilder på dina?

kram

2008-05-14 @ 18:35:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0