Skojsigt

Vad gjorde du för ett år sen?
2007.
22 år va jag då

Jag jobbade för fullt natten på Bruksgården och min Älskling Peter hade nästan nyss flyttat till mig från Östersund (20 mil)
Vi va kär och galen =)

Vad gjorde du för 5 år sen?
2003.
Jag va då 18 år

Gick första året på Omvårdnads programmet, sommarlovet börja närma sig och jag va då tillsammans med en annan Peter.
Bodde i skönsberg och skulle jobba den sommaren i Indal på Solgården.


Vad gjorde du för 10 år sen?
1998.
13 år va jag då

Gick i 7:an på Lidens skola, spela fotboll och livet lekte.
Umgicks mycket med min då bästa kompis Kajsa.

Vad gjorde du för 15 år sen?
1993.
8 år liten =)

2:ans klass gick man i då, umgicks även då med min kompis Kajsa.
Va så liten så man kom inte ihåg så mycket, men skolan va väldigt rolig då =)

Vad gjorde du för 20 år sen?
1988.
3 år..

Ja det kommer jag inte ihåg mycket från, men tror nog att jag bodde i samma område som jag gör nu.
Lekte med kompisar och gick på dagis

                                 image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0