Söndag - Sista dagen ledig sedan jobb =(

Va på affärn förut dag och handla för vi tänkte grilla idag, men det blåser så mycket så det får bli en annan dag istället...
Sett på en film nyss, jätte bra men vad den hette kommer jag ej ihåg.
Nu står Peter och laga en gryta som blir middag idag och sedan blir det massa massa mys.
Jobba hela veckan som kommer utom onsdag och då är det fullt upp, suck suck.
Jobb helg tyvärr, men kan inte klaga för vi jobba bara 2 av 5 helger och så dom boende vi ha nu är kanon lätta förutom en gubbe som förmodligen inte lever längre.
I fredags när jag gick hem va han så dålig, så sköterskan sa att han kommer nog inte överleva helgen.

På tisdag ska Mamma hit till sundsvall, tyvärr jobba jag då så man kan inte träffas.
Himla synd eftersom dom snart åker utomlands och vore ju skoj att ses innan, men tyvärr blir det inte så.
När dom kommer hem ska vi ut och fira mamma, hon fyller ju 50 år samma dag som dom åker utomlands =)
Hon skulle kolla efter barn kläder där sa hon för det är billigt, så hoppas hon hitta något fint åt lill-n...

Är i vecka 14+4 nu =)
Tiden ha gått fort sedan vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar, men samtidigt går den sakta.
Vill göra ultra nu och se så allt är okej, så man slipper vara orolig längre.
Tur Peter finns som kan lugna ner mig och göra så jag inte är så orolig, han är underbar =)

Kanske dags och kolla så kocken sköter maten =)
Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha visst är han =)

Men grattis! ska ni få en bebis!? vad avis jag blir nu... =)

2008-05-13 @ 20:14:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0