Söndag

Jobbat hela helgen, gått bra och nu är det skönt att vara ledig tills på tisdag.
Bara njuter av allt nu, så skönt att höra hjärtat på lill-n slå och veta att det är Okej =)
Mamma och Jag tror det är en pojke, medans dom flesta på jobbet tror en tjej när dom hörde vad hjärtslagen låg på... Så det ska bli himla spännande och se vem/vilka som ha rätt.
Magen ha ju inte börjat växa något än, men så fort den gör det ska jag lägga ut bilder så får ni läsare också gissa =)

Va så trött då jag kom hem efter jobbet idag, åt middag och sedan somna jag i 2,5 timmar.
Så hoppas jag kommer kunna sova i natt, men det bruka inte vara något problem.

Lite mys framför tv:n nu och lite gooodis =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi jodå, det finns ett tjejnamn o ett killnamn, men det vågar jag inte säga =) haha, knäppt jag vet, men jag vågar definitivt inte skriva det här iaf =)
har ni besämt namn?

kram

2008-05-18 @ 21:31:49
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0