Tisdag


Uscha vilken natt, förkyld som f-n och skulle upp kl. 5.30 för att jobba.
Väl uppe så va man ganska pigg, men jobbig dag med massa snor =(
Jobba hela veckan och till helgen ska vi till Pappa med familj.
Länge sedan man va där nu, så det passa bra att åka
dit i helgen och bli lite bortskämd med god mat.

Uscha är så dålig på att uppdatera bloggen,
ingen lust och trött heeeela tiden.
Vill att sommaren ska gå fort och det behöver
inte vara så varmt heller, lagomt blir bra =)

Vissa människor förstå man sig inte på,
men jag ska bete mig EXAKT likadant.
Jag orka inte hålla på hela tiden, nej fy och uscha....
Lev erat liv så lever jag mitt..


Älskar Dig Peter och BÄBISEN i magen.
Att man kan älska och sakna något så mycket redan,
 hur mycket kommer man inte älska den sedan =)

 
                                        image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0