Tisdag

Jobbat idag, till 14.30 men blev övertid en timme för jag följde med en tant till graven.
Så den timmen tar jag igen någon dag.

I morgon ska vi sterilisera katterna samt att jag ska dra tanden =)
Går in i vecka 15 i morgon, längtar sjukt mycket tills på Fredag.
Om det ändå vore nuuuuuuuuuu, torsdag kommer gå så sakta bara för att det är dagen innan.

Är dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag är trött och orka inte sitta här så ofta.
Men ska försöka att uppdatera oftare iallafall och skriva så fort det är något nytt med magen =)

Dags att duscha sedan krypa ner under täcket och kolla lite på tv sedan sova.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh så många? vad har du för några?
vi försöker inte skaffa barn än, men jag hoppas på att det kommer snart 0)

kram

2008-05-13 @ 20:57:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

aaa en salig blanding 0) låter fint alltihop! tycker du det gjorde ont på handleden? *nyfiken*

2008-05-13 @ 21:29:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0