Trött =(


Sååååå trött, men ska försöka vara vaken tills Älsklingen kommer så man får mysa lite.

Såg på Frysna Män Söker Kärlek =)
Nästa avsnitt verka det tända till, hehe tycker sånna program är grymt bra.

Vägde mig förut och ha bara gått upp 2 kilo =)
Himla skönt att man inte gått upp mer, men det kommer.
Men tycker det ändå är bra för att vara i 4:e månaden, hoppas jag inte kommer gå upp för mycket.
Man ska ju gå ner allt sedan också, men i vinter och vår nästa år blir det promenader varje dag =)
Jag tror inte jag gått upp för jag ha dålig matlust och äter sällan sällan godis och skit, någon enstaka gång men mycket mycket sällan måste jag säga.
Därimot dricker jag mycket, inte undra på att jag får springa på toa HELA tiden..

Ha fått en ny tant på jobbet, min tant dessutom =)
Himla go och gullig, dock blind men himla söt och underbar.
Trivs såå bra på jobbet, förutom att en kille som jobba där går mig på nerverna och alla andra också.
Ingen och då mena jag verkligen inegn som tycker om honom, jag prata inte längre med han och svara knappt då han prata med mig.
Jag orka inte, han måste va psykisk sjuk eller något.
Nått fel men vet ej vad.
Jobba tyvärr med honom i morgon och en till tjej, suck suck.
Men ska ändå va glad att jag slipper helger och kvällar med han, så någon dag här och där kvittar väl.
I morgon känner jag på mig att helvete kommer braka lös, förra veckan sa jag åt honom rejält.
Jag bruka inte vara en sån som säger till, men då kunde jag inte hålla käften det gick bara inte.
Han märker nu att jag inte tycker om honom och det är bra, för nu undviker han mig och ingen är gladare än jag för det =)
I morgon ska han få ta duschning, det är lätt att smita undan för han är så dum och inte fatta något *ASG*
Ska bli skönt då han går på semester, ska säga det då han går också att nu blir det skönt och tyst några veckor.
Som förra vecka då sa jag åt honom att han hade inget innanför hjärnan och att han är knäpp =)
Visst ni må tycka jag är elak, men det är inte bara jag som är så mot honom.
Han är så dum ibland också och tror man skämta fast man mena fullt allvar

Nu ska jag göra mig natt klar och krypa ner under täcket, glo lite på tv och invänta Älsklingen.

Peter är så glad att vi ska bli föräldrar, Älskar Er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0