Härligt =)


Tro det eller ej men ÄLSKLINGEN är LEDIG idag.
Så himla härligt och helt underbart =)

Mamma å Kalle kommer snart på besök, dom är på Birsta city nu.

Jag håller även på att göra en potatis gratäng, så är den klar till middagen sedan och behöver bara värmas på.
Fläskfile och sallad till, ska bli sååå gott.

Älsklingen ska spela Bingo Lotto ikväll, men jag håller mig till Ensam Mamma Söker =)
Måste även gå på affärn senare idag eller kiosken, måste ju ha något gott tills ikväll.

Igår när jag gick och la mig läste jag först, så jag läste klart boken.
Himla bra va den, så nu ska jag börja läsa nästa.
Ha blivit helt tokig i att läsa, det är så skönt att ligga i sängen och koppla av med läsningen samtidigt som man känner Eddie sparka i magen =)

Ha en bra dag, Kramiz

Kommentarer
Postat av: victoria

hej =) du har frågat mig förut samma fråga fast på bilddagoken :) jag jobbar på bruksgården 2 våning 3 ler och där trivs jag bäst :) vart trivdes du bäst?

2008-10-05 @ 12:23:14
URL: http://oneirooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0