Lördag


Uscha Älsklingen ska jobba idag, börja 16 =(
Vill ha honom hemma, men men får väl se film och mysa för mig själv då.

Innan han börja ska vi gå ut och kasta all reklam som man samla på sig och kasta vanliga sopor.
Jag ska börja med garderoberna också, säger det hela tiden men ha ingen ork men idag så ska jag börja.

Tack Emma för kommentaren =)
Ja Peter är verkligen barnkär och det syns också, han kommer bli en toppen pappa.
Ska bli så underbart då våran prins kommit för jag vet att Peter kommer ställa upp och hjälpa till så som många inte skulle göra.
Nu är det bara 44 dagar kvar till beräknad förlossning =)

Ska mysa lite nu och sedan blir det till att gå ut och kasta lite skit, hehe.

Älskar Dig Prinsen Min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0