Varför?


Ja det kan man fråga sig, varför ska det vara så tråkigt för?
Hatar detta.
Tänk om värkarna kunde komma igår, visst det är tidigt så ett tag till får han stanna i magen.
Men tänk när han är här, då kommer man aldrig ha tråkigt =)

Jag ha inge gott hemma och inga pengar bara kortet, på kortet kan man inte handla på kiosken för det blir alltid strul och dom drar dubbelt och man måste ringa banken och krångla.
Så ikväll får det bli en kväll med vatten och vatten =(
Aja spela väl ingen roll jag klara mig nog, men bara tanken att det inte finns något då är man sugen på allt.

P sluta vid 23 ikväll men det kan bli senare också, suck suck.
Men ikväll tänker jag lägga mig om jag är trött och inte sitta uppe, för det finns absolut ingenting att göra och det är skit på tv:n..

Jag skulle kunna åka på stan och ta ut pengar och handla, men orka jag verkligen det?
Då går iallafall tiden, men nej jag hata att vara på stan ensam när det är mörkt och speciellt nu när jag är gravid för tänk om något skulle hända Mammas prins.
Nepp jag blir hemma, men ska be P handla något innan han åker hem.
Dom säljer godis i receptionen på hans jobb och en dricka vore ju inte fel, fast egentligen vad hjälper de?
För han kommer ju hem sent och då ha suget hunnit gått över... Skit också...

Orka inte sitta här iallafall, bada? Läsa? Diska? Eller tv?
Jaja återstår att se...

Trevlig kväll på er, vilket jag inte kommer ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0