ZZZzzz...


Ska alldesles strax lägga mig, ha nyss badat och duschat.
Finns inget att se på tv, så ska lägga mig och läsa och invänta Älsklingen.
I morgon är han ledig, underbart =)

Först kl. 10.10 ska ha va hos Tandis sedan ska vi kanske till Emma och kolla in hennes nya lägenhet =)
Annars får vi se vad vi hittar på, något kommer vi alltid på.
Jag ha inte gjort något idag mer än att diska och plocka undan lite, så kanske att vi tar tag i bäbis kläderna i morgon då så Älsklingen också får vara med.

I morgon är det våran 1 år och 10 månadersdag =)
Tänk om bäbisen skulle komma på precis 2 årsdagen, vad roligt det skulle vara.
Men jag hoppas jag slipper gå över tiden, kan gärna få komma tidigare istället.

Ska göra mig klar nu och lägga mig.
Natti Natti sov gott och dröm sött.

Peter Min Stora Kärlek, Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: J O N N A

hihi grattis på dagen :D

2008-10-03 @ 00:02:17
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0