67 dagar kvar...


... till beräknad förlossning =)

Du är på dag 213 av 280. (76,1%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 2 fulla dagar (v30+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 nov 2008
Du har 67 dagar kvar till förlossning.

Sjukt gott va det med mat idag, åt så jag blev så mätt så jag fick gå och vila.
Sov så gott och sedan ringde Peter och väckte mig.
Nu sitter jag här med en påse godis, men måste nog göra mig något att äta igen är hungrig.
Ja jag vet jag äter som en häst, men Eddie måste ju få han med eller hur?
Sedan har jag bara gått upp 3 kilo under denna graviditet så det gör inget att jag äter mer än en häst.

Hmmmm Johanna ha inte varit inne på msn och inte kommenterat här på bloggen som hon bruka och inte skrivit i sin egen blogg, så nu tror jag att hon fått sin lilla Prins.
Ha ju inte hennes nummer heller så man kan skicka iväg ett sms, men men förr eller senare så får jag veta när hon fått.
Men nu är jag 110% säker på att hon redan fått, åååå så lycklig hon ska vara nu med prinsen vid sin sida *AVIS*
Snart är det våran tur också, JIPPI så vi längtar och längtar.

Igår kväll när jag skulle lägga mig så går jag och säger god natt till Peter och pussa honom, vänta säger han och vad gör han: Jo han pussa på magen och säger: Eddie pappa längtar efter dig och älskar dig jätte mycket.
Så himla gulligt, han kommer verkligen bli en toppen pappa.
Jag blir så rörd vid sånna tillfällen, hur ska det inte vara sedan när han kommit och man se dom mysa tillsammans då kommer man få ha en kopp som tårarna kan samlas i för jag kommer förmodligen gråta floder.

Nu ska jag värma på lite mat och sätta mig och glo på tv.

Älskar Dig Peter och våran prins Eddie "Tattoo"

Kommentarer
Postat av: Ulko

Exakt! =) Visst är jobbigt med barn, men de vet man väl INNAN man beslutar sig att ta hand om ett barn(?). Man behöver inte alltid vara på hälarna på barnet. Man kan gå ifrån även om barnet blir ledsen. Så jag tycker man innan man blir mamma ska lära sig att kunna ta nya andetag, för de är bara de som behövs...



Man kan bli sur på barnet, men när man har tagit nya andetag och barnet skrattar så har man glömt allt negativt.

2008-09-11 @ 22:16:18
URL: http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Ulko

Juste en sak till.. GRATTIS till magen =)

2008-09-11 @ 22:16:34
URL: http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Mumsan

Hej hopp...

Ingen Hannes än... Har bara inte orkat suttit vid datorn, har målat Hannes rum och packat upp ALLA sakerna till honom... Jag väntar och väntar...

2008-09-12 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0