Aj Aj Aj


Sjukt ont nu, ryggen och fötterna =(

Åkte ner för att hjälpa P inventera och när jag kom ner så satt jag mig och åt, sedan hade P fullt upp kom in beställning efter beställning.
Så någon inventering hann vi inte med, jag hjälpa dom att diska och plocka undan istället.
Tänkte åka hem med bissen 21.15 men då ville P att jag skulle stanna så snäll som man är så gjorde jag det.
Vi åkte hem med 23.15 bussen tillsammans, är trött nu så ska skriva klart och sova.

Får sova ut i morgon, skönt skönt.
I morse klev vi upp vid 7 tiden för att hinna till föräldra tröffen halv 9 men i morgon står ingenting på schemat så dp blir det sooooova ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz =)

Natti Natti, Sov gott mina "Vänner"

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jaaaa, en bebis är ju miljoner gånger bättre än ett bröllop! =) det hinner ni med sen ändå!



kramar

2008-09-03 @ 16:34:36
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0