Älskling


Kom hem, Jag är mys sugen och vill bara ligga och kramas och pussas med dig =)

Tog ett bad förut, ljus tänt och jätte mysigt.
   
     BAD

Ha sett på tv nu, nästa program börja 21.50 =)
Sedan är det bara att invänta Älsklingen min.
Tror bäbis sakna honom också, h-n sparka och lever om nu så mysigt att känna.

Peter är så glad att du är den blivande pappan till mitt barn, du kommer bli en toppen pappa.
Kommer bli pappas solstråle =)
Du kommer göra allt för bäbisen, du visa det redan nu och sedan när den kommit kommer du vara TOPPEN.
När vi prata i telefon så säger han alltid ÄLSKAR DIG och Bäbisen, det känns så bra att höra dom orden.
Jag älskar honom också så himla mycket, finns ingen som jag tyckt om som DIG och jag gör vad som helst för dig.
Älskar dig nu och för alltid, Puss på dig Älsklingen VÅRAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0