Att det kan gå så fort =(


Ja det är sjukt hut fort det kan gå, en kompis kompis eller jag ha också umgåts med honom men inte sedan flera flera år tillbaka.
Han ha gått bort, han finns inte mera.
Hade suttit i Max kön med en kompis och helt plötsligt börja han spy blod och dog, uscha så hemskt.
Dom tror det va stora kroppspulsådern som sprack =(

Man lär sig verkligen att man ska ta vara på tiden som går, för rätt som det är händer det något hemskt.
Somna aldrig osams, gå aldrig från varandra osams.
Nej fy så hemskt, Jag och Peter ha aldrig somnat ovänner eller gått ifrån varandra och varit ovänner.
Bråka vi så se vi alltid till att bli sams innan vi går eller somna, tänk så hemskt om man skulle vara ovänner och någon går bort.
Man skulle ju aldrig kunna förlåta sig själv, man skulle aldrig mer bli människa.

Ååå är så glad och lycklig att jag ha Peter, förut tjaffsa vi och små bråka men nu är det sällan.
Visst vi kan tycka olika men vi bråka aldrig, det är så skönt att man alltid kan prata om saker och slippa bråka och bli osams.
Jag ha ett j-vla humör och Peter är van detta nu efter 2 år, så han vet han kan säga och inte säga och samma gäller mig angående honom.
Han ringde nu och sa att han tar kvart över bussen från stan men det visste jag redan =)
Han hade tänkt hinna med kvart i men missa den för det tog lite mer tid på jobbet, så nu satt han och prata med Kicki som jobba i baren.
Bättre det än att han ska sitta nere vid buss station och vänta, så ha han sällskap av henne =)
En jätte trevlig och gullig tjej precis som alla andra han jobba med.
Chefen hans sa idag att han ha jobb året ut där iallafall så det känns skönt att veta, för efter nyår är det hotellet som tar över och då ha dom säkert sin personal.
Men året ut iallafall och sedan som det lät fanns det jobb på ett annat ställe för det är en kille som sluta där.

Så Peter sa att det kan ju bli strul för vi ska ju ha Eddie i november och jobba Peter och jag måste in och föda och det är flera som beställt mat hur gör han då?
Chefen sa att det fick dom lösa då, är ju ändå ett tag kvar.
Men skulle det vara så får han släppa allt och så får chefen åka in och jobba istället, jaja det löser sig.
Är iallafall som sagt skönt att veta att han ha jobb året ut än så länge =)

Jag måste ringa försäkringskassan någon dag också, fråga hur det blir med havande jag sökt.
Sedan måste jag få hjälp med att fylla i papperen angående föräldra penningen fatta ingenting.

Dags att kratta nötterna och krypa ner under täcket och läsa och invänta han jag Älskar mest PETER

Natti Natti mina kära eller okära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0