Barnmorskan =)


Hon är helt underbar, så himla gullig.
Hon fråga hur det va för hon tyckte jag såg blek ut, så jag sa att jag är trött och ha ont.
Så hon sa att för värken är det vila som gäller, bada och duscha varmt så bruka det bli bättre =)
Alla mina värden va bra, dock va blodsockret lite lågt men det va för att jag inte hade ätit lunch så när jag va klar så gick jag till Peter på jobbet och åt.

Bäbisens hjärtljud låg på 135 ungefär och hicka hade han också när vi lyssna =)
Låg lite över kurvan också men det gör inget sa hon.

Va och handla lite innan vi åkte hem, nu håller Peter på att byta ut alla handtag till fönstren.
Vi hade plast förut och fick nya i stål =)
Träffa Pappas arbetskamrat här ute så vi sa att Pappa hade sagt åt oss prata med honom så idag gjorde vi det när vi ändå såg honom.
Han hade bara 7 stycken nu så det fattas 2 så får ta dom en annan dag.

Sedan va Peter så duktig att boka en tandläkar tid också, så på fredag ska han dit.
Han ha sådan tandvärk och ha haft det länge nu, men gruvat sig för att gå dit och dels för att det är dyrt.
Men jag sa åt honom att kostnaden spela ingen roll, det får kosta vad det vill han ska inte behöva ha ont.
VI får helt enkelt prioritera och så kan man dela upp betalningen också, det fick jag göra nu sist då jag va dit.
Så nu äntligen ska han få sina tänder fixade =)

Ska vila nu och läsa lite tänkte jag.

Undra vad kocken laga för god middag idag =)
Så underbart att ha honom hemma ikväll, massa mys ska det bli och lite chips framför tv:n ikväll.
Älskar Dig Prinsen Min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0