Booooooooooooooring...


Dagens humör: Glad men ont
Dagens frisyr: Inbakad fläta
Dagens klädsel: Mamma byxor och en mamma skjorta
Dagens borde:  Gjort allt jag borde gjort
Dagens planer: Sova och mysa med P då han kommer hem =)
Dagens vill ha:  Chips och choklad *Jag är gravid så får äta det* 
Dagens längtan: BÄBISEN 
Dagens beroende: Inget
Dagens tråkigaste: Inget att se på Tv
Dagens person: ÄLSKLINGEN
Dagens irritation: Att elementen är iskalla så man fryser snart ihjäl, måste ringa i morgon och klaga
Dagens händelse: Sista gången hos Tandis detta år iallafall =)
Dagens onyttiga: Dricka kanske?
Dagens middag: Hamburgare och Strips
Dagens bästa: Att Emma va så snäll och fresta mig med varma mackor, så jag gjorde toast nyss och det va SUPER gott =)

Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha...Vad bra=)

2008-09-01 @ 21:33:51
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0