Chips och Dipp


Vore ju inte helt fel, kanske man måste gå och köpa sig det.

Åt iallafall middag hemma, korvstroganoff, ris och rivna morötter *MUMS*
Peter fråga om jag ska komma till han på jobbet, men känns inte som jag orka det.
Tråkigt att sitta där om han ha stressigt, då ha jag inget att göra.
Så nej jag stanna hemma, ska handla chips och dipp och glo på tv.

I morgon ska vi iallafall på Bite Line och äta, Taco Buffe ska jag äta *GOTT GOTT*
Peter bruka ju jobba där, så han ska ringa ikväll och beställa bord bruka va rätt fullt ibland så lika bra så man inte kommer dit och så finns det inget ledigt.

Ska bli så skönt att han är ledig lördag och söndag för en gångs skull, det är inte ofta nu för tiden.
På söndag är det klädbytardag här i Granloholm, dom säljer kläder och massa annat till barn.
Så vi kanske ska gå ner och kolla om det finns något fynd =)
Sedan grilla dom hamburgare där nere också, gott gott.

Ska göra mig klar nu och gå och handla lite gotta =)
Trevlig kväll, Kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

oo ´smart ´med ´klädbytardag!

trevlig ´helg!

kramis

2008-09-06 @ 09:58:12
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0