Då ha man fått känna på hur det är att ha småbarn =)


Det gick hur bra som helst, inga problem.
Sebbe va som vanligt go och underbar, kolla på tv, sov och åt gröt.
Kevin han va lite små krinig men det gick över, han sov, åt och så tog vi en promenad i vagnen och då somna han sött =)
Är roligt att ha dom så man får känna på lixom, vi älskar ju barn både Jag och Peter.

Så när dom åkte så satt Peter pch spela bingo lotto, han vann ju ett lott förra gången och denna gång vann han 100 kronor.
Jag kollade på Ensam Mamma Söker och tog mig sedan ett varmt härligt bad och nu är jag här =)
Blir nog en tidig kväll, är rätt trött och ha ont i ryggen.
Tänkte jag skulle läsa, vill ju läsa ut boken så man sedan får börja på nästa.

Igår kväll blev jag jätte rädd, jag kallsvettades, ont i huvudet och det svartna för ögonen.
Tog en dusch och det va dumt, för då svartna det för ögonen igen och jag ramla mot väggen i duschen och som tur är så ha vi köpt halkskydd till badkaret så det gick bra.
Men jag blev himla rädd, ringde Peter och han va då på väg hem så han tyckte jag skulle lägga mig så jag gjorde det tills han kom.
Började må bättre så klev upp, vi drack varm oboy och prata sedan kröp vi ner under täcket och myste innan vi till slut somna.

På tisdag ska vi till Barnmorskan och sedan tänkte jag åka på försäkringskassan så dom får hjälpa mig med med en del papper för jag fatta ingenting och så hoppas jag dom hittat mina havande papper annars kommer Tessan inte bli glad och Peter kommer nog inte kunna vara tyst om jag känner honom rätt.
Sedan så är det sista gången på föräldra utbildningen och då ska vi faktiskt träffas här på gatan där vi bor, huset bredvid oss =)
Dom ha öppnaförskolan där så BM tyckte vi kunde ses där så får vi se hur det ser ut där och så.
Perfekt för oss, nära och bra.
Är bra sedan också, för det kan ju vara roligt att gå dit sedan och träffa andra =)

Skulle beställa strumbyxor åt Eddie men va f-n 100 kronor för frakt och sedan dessutom 50 till för att man ska betala dom när dom kommit.
Så nästan 300 kronor för 2 par strupbyxor, neej det va inte lockande så ska kolla på stan istället det borde ju finnas eller så får dom väl in nu när det börja bli kallare ute.

Nu ropa Älsklingen så bäst och gå och kolla vad han vill, ska få en present säger han om jag kommer =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0