:`(


Fan vad less jag är på denna rygg värk, vi skulle gå på stan idag för jag skulle kolla efter mamma byxor och en bh.
Men så efter typ 10 minuter så hade jag så himla ont, sjukt less.
Hitta iallafall ingenting som passa, finns f-n ingen bh alls =(

Skulle även åka till Emma efter stan, men hade så ont så va tvungen att åka hem istället *SORRY*
Så får träffa henne en annan dag, ryggens fel.
Men förhoppningsvis är detta över om ca 10 veckor =)

Åt ingen middag heller så gjorde varma mackor för jag va så hungrig och efter 1 macka börja jag må så illa så fick inte i mig något..
Bäbisen måste vara hungrig stackarn, aja får ta igen det en annan dag då jag mår bättre.

Sjukt sugen på tacos, så på lördag kanske det blir taco buffe på bite line?
Älsklingen kan ju äta något annat han, han bytte bort lördag på jobbet till N så hon ska jobba istället.
Vi hade tänkt åka till mamma och följa med dom på dollar på söndag i kramfors.
Men då går det inga bussar dit på lördag och hon sa inget om att dom kan hämta oss så då sket det sig..

Även att Mamma å Kalle skaffat dator och internet och även MSN.
Så nu kan man snacka med dom där, om det fatta hur man gör så.
Mamma ringde förut och va så arg för hon inte fatta något, hehe.
Sedan hade brorsan hjälp dom, så han sa åt mamma att hon måste peka dit hon vill och sedan trycka.
Ååå vad gör hon inte, jo peka med fingret på skrämen och tror det funka *ASG*
Ja men du sa ju peka hade hon sagt till brorsan, ja men med musen såklart..
Ibland är hon bra dum mamma min, men älskar henne iallafall =)

Nej nu ska jag se på tv, hörs bye bye.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0