.............


Hur svarar du i hemtelefonen?
Om jag vet vem det är säger jag bara Hallå, annars så säger jag: Therese

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Samma som ovan

Ringer det mycket till dig?

Olika från dag till dag

Ringer du mycket?

Nej faktiskt inte, mest till Älsklingen min

Vem ringde du senast?
Älsklingen

Hur mycket pengar har du?
Så jag klarar mig och kan spara

Senast kramat och när?

Peter innan han påkte på jobbet

Antal timmar sömn inatt?

10 SKÖNT

Sov du ensam?
Neeeeej

Vem sov du hos senast?

Måste ha varit då jag sov i Indal hos Pappa med familj

Vem sov hos dig senast?

Det måste varit Peters kompis som sov här sist

Vem vet mest om dig?
Peter.

Vem vet du mest om?

Peter

Vad ser du fram emot?

Eddie`s födelse =)

Vad vill du ha just nu?

Är nöjd med det jag ha

Vem hånar du?

Ingen

Vem längtar du mest efter?

Eddie

Vem vill du helst slippa?

Ingen

Vem stör du dig på?
Ingen

Vem vill du sova bredvid inatt?

Peter

Vilken buss åker du oftast?
Stadsbussarna

Vilken årstid är det nu?

Höst

Anser du dig själv snygg?

Ja vad f-n tror ni

Har du varit kär?

Jajemännsan

Är du kär nu?

Yes =)

Är du en bra partner?

Ja det hoppas jag

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?

Sånt håller jag inte på med längre

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Självklart

Vad åt du senast?

Ostkrokar

Är du polare med grannarna?

Neeej

Har du varit på ett party?

Jes..

Har du varit utomlands?

Jaaa

Var är dina syskon just nu?

Hemma tror jag

Vilken tid gick du upp imorse?

11.20

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Sov ZZZzzzzzzzzzz

Vad är det första du gör på morgonen?

Slår upp ögonen

Vad ska du göra efter det här?

Kolla lite på datorn tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0