Föräldra utbildning =)


Va himla skoj, kul att träffa andra som också ska bli föräldrar.
Alla bor här i Granloholm och vänta sitt första, så det är skoj.
Efteråt kom mamma och hämta oss, åkte på birsta och sedan luncha vi på kina.
Handla på ica maxi och sedan hem, mamma drack kaffe och åkte sedan hem.
Då la vi oss och vila, P åkte vid halv 4 och jobba jag sov vidare till 17.30...
Snacka om trött alltså, men det kan bero på att jag fick fruktansvärda sammandragningar inne på ica maxi så jag trodde nästan jag skulle få åka in på sjukhuset.
Men nej nej än är det inte dags, 10 veckor kvar så 8 veckor får den allt stanna iallafall.

Jag ha inte ätit middag än, vet ej vad heller för den delen.
P jobba och då är det så tråkigt att äta och gör mat ensam, han sa att jag kunde komma till han på jobbet och äta men detorka jag inte.
Sitta och åka buss ner och sedan hem, nej nej.
Tror nog jag äter gröt bara och någon macka, enkelt och gott.
Är sjukt sugen på tacos, men P äter ju inte det så det gör jag inte till mig själv.
Han är less på det och då kan jag inte tvinga honom att äta det heller, mamma och kalle ville vi skulle gå på bite line någon helg och äta så det får bli snart för sååå sugen på tacos är jag =)

Dags att göra sig lite gröt så man får i sig något.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0