Försäkringskassan är IDIOTER...


Ringde dom för att kolla om mitt havande är beviljat och vad säger dom:
Vi ha inte fått in nått papper om det, nehe då ifråga jag satt hur dom hade kunnat fått moderskapsintyget då?
När jag skicka det i samma kuvert, ja det tyckte hon va konstigt.
Ja jävligt konstigt eftersom hon såg att dom fått moderskapsintyget, men gud vilka idioter.
Så hon skulle be dom som sitter med detta ringa upp mig inom 2 dagar, så får väl vänta tills måndag iallafall.
Men torsdag nästa vecka ha jag sökt från så det är jävligt sent, isåfall sa hon att jag kunde ta ut föräldra dagar innan men hur roligt är det då?
För jag ska veta havande innan, jag ska inte behöva ta ut föräldra dagar för att dom slarvat bort mina papper då kommer jag bli riktigt jävla förbannad och be dom fara åt helvete.

Så va denna dag förstörd, blir så arg när saker strula.
Är hungrig men som vanligt finns det inget hemma man är sugen på, finns hur mycket som helst men kräsen som man är så får man väl gå hungrig då.

SKIT DAG OCH DEN KOMMER NOG INTE BLI BÄTTRE, HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0