Fredag =)


Sista kvällen P jobba innan han är ledig 2 dagar *UNDERBART*
Vi myste förut innan han skulle åka så nu ha han nog ett leende på läpparna resten av dagen/kvällen *LER*

Jag börja bli hungrig så ska göra något att äta, men vet ej vad.
Är trött också, så ska vila ett tag.
Svårt att somna då man är hungrig så jag tar mig ett äpple och vila sedan och när jag vilat klart gör jag mat.
Kanske åker till P på jobbet senare och äter också, gott gott och så skönt att slippa laga maten själv.

Nej nu ska jag vila, snark snark.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Mumsan

Rolig du... Utelämnar lite utav ditt och Peters "samliv" du... Hahaha! Skönt med helärliga människor!

Kram

2008-09-05 @ 19:09:42
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0