Fredag och Helg


Tyckte det nyss va helg, men skönt att veckorna rusa iväg iallafall.
Peter jobba men det är ju inge ovanligt, tror jag ska åka ner till honom sedan och äta middag där.
Tänkte gå på stan en sväng först, Eddie måste få något =)
Som om han inte ha nog med saker redan, men en sak till gör ingen skada Hehe.

Johanna ha inte fått iallafall, jag som va så säker.
Men snart så =)
Även att min kusin ska ha, vilken dag som helst om hon inte går över tiden då.
Alla får barn nu, skoj skoj.

Peters syster ringde igår också, hon ha plockat ihop massa kläder från deras lilla Theo och från Rasmus som vi ska få.
Sedan en tomtedräckt också till Jul =)
Storlek 56 så den borde han kunna ha då, om han inte blir jätte stor och växer fort då.
Isåfall får vi köpa en ny, ååå vad man längtar och längtar.

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig och Peter kom hem så kom han in och sa god natt och pussa på mig och magen.
Sedan sa han till Eddie:
Pappa längtar efter dig och Älskar dig och mamma också.
Sängen är klar för att du ska komma nu, ååå böir så lycklig och tårögd när han säger sånna saker.
Det betyder verkligen hur mycket han älskar oss båda, det är så skönt när han säger sånna saker.
ÄLSKAR DIG PETER.

Nej nu ska jag ta och lyssna på musik och plocka ihop lite, sedan ska jag nog göra mig klar och åka fast ha inte bestämt mig riktigt än.
Kanske blir hemma också, som sagt jag får se.

Trevlig Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0