Fredag, veckorna går himla fort nu =)


Underbart skönt tycker jag, så våran Eddie kommer snart.
Vi längtar så himla mycket efter DIG, du kommer göra oss till världens stoltaste föräldrar.

Peter jobba till ca. 14 idag, skönt att han är ledig hela eftermiddagen och kvällen.
Jag är grymt sugen på pizza, så jag tror han ska få köpa med sig hem så kan vi göra egen hemma gjord till middag och mysa framför tv:n =)
Det tycker jag låter alldeles utmärkt, Älskar Dig SÅÅÅÅÅÅ Mycket Peter.

Igår kväll hade jag så j-vla ont så jag trodde nästan det va dags, lite tidigt men det ha hänt förr att folk fått tidigt.
Peter va trött så han gick och sov tidigare än mig, men jag kom snabbt efter hata att sitta uppe då han lagt sig.
Så han fråga hur det va, det är bra med mig svara jag sov du Älskling.
Ville ju inte han skulle vara vaken för min skull, men han mörkte ju att något va fel så jag sa att jag hade så j-vla ont.
Tror du det är dags nu sa han: Jag vet inte svara jag, men det känns lite som så.
Nej sluta nu sa han än kan han inte komma, hehe alldeles rätt ha han.
Men nu sitter jag här och värken är borta, ha ju fortfarande ont i ryggen, svanken och bäckenet men det ha jag ju varje dag så det är inge nytt.
Är så less på denna värk så jag vet inte vad jag ska ta mig till, ha sovit så dåligt i natt och i morse då jag skulle kliva upp kom jag inte upp.
Så ringde Älsklingen som sa åt mig att försök kliv upp, ät något och gå på toa sedan ligger du tills jag kommer hem.
Du ska inte kliva upp så något händer, ligg kvar.

Men jag tog mig upp och nu sitter jag här =)
Ha ju fortfarande ont, ska äta något och så tänkte jag se filmen vi börja se igår.
Peter tyckte inte den verka bra så då passa det bra att jag se den själv.
Men vad ska jag äta?
Som vanligt är man inte sugen på något, tror det blir en macka med kall potatis på och aromat.
Det är sååå gott och Teee till =)

Dags för fika och film då.
MUMS MUMS

Saknar Dig Älsklingen Min, Ses ju snart då ska jag pussa på dig och mysa ner mig i soffan med dig.
Älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0