God Natt


Jag ska till och lägga mig, ha duschat och bäddat rent i sängen så kommer sova bra i natt hoppas jag.
Ska läsa lite först, måste läsa ut boken så jag får börja på nästa som jag med spänning vänta på att få läsa.

På Söndag när vi åker hem från Mammi funder vi på at åka till farmor så Peter får träffa min faster Ingrid.
Han ha inte träffat henne än, hon bor ju ändå i skåne och det är sällan man ses men nu i helgen så ska hon va hos mamma sin (min farmor) så då kan vi träffa henne på söndag om det går bra för dom.

Vägde mig förut och enligt min våg ha jag nu gått upp 8 kilo, men det stämmer inte för sist visa den fel.
Då visa den på 5 kilo men hos mödra vosa den på 3, så jag ha väl kanske gått upp 6 kilo nu då.
Det är inte mycket, men mycket om man säger 3 kilo plus sedan sist.
Men det är inte så konstigt heller för så som jag ätit den senaste tiden, men 6 kilo under hela graviditeten än så länge är inte mycket så jag är nöjd =)

Nu ska jag smörja in kroppen lite sedan krypa nerunder täcket och läsa och sedan snarka lite.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0