Hem Ljuva Hem =)


Helgen ha varit underbar, god mat och lite shopping på klädbytar dagen.

Kom hem vid 18 tiden idag, Morfar och Kerstin kom på besök till Mamma så då fick vi åka hem med dom =)
Helgen va som sagt underbar, lördag kväll myste vi framför tv:n men böev en tidig kväll för alla va så trötta.
Lördag åkte vi på klädbytar dagen, vi handla en hel del.

Bärsele 50 kronor
Amningskudde 25 kronor
Tjock tröja/Jacka 5 kronor
Tunnare Overall 10 kronor
Bamse t-shirt 20 kronor
Hängsel byxor 25 kronor
Tröja och Byx set med Musse Pigg 20 kronor
Tofflor med Ko mönster 10 kronor
Tröja 25 kronor
Sparkbyxa med snobben 3 kronor
Tjock tröja blå 1 krona

Allt detta fick vi för 194 kronor, sjukt billigt.

Alla kanske inte tycker om begagnade kläder, men man tvätta ju dom och sedan om dom se fräscha ut så tycker vi inte det spela någon roll.
Varför slänga ut flera flera hundra på kläder bäbisen kan ha några veckor innan det är för litet.
Vi ha köpt nya kläder också inte bara begagnade.

Bärselen kosta ju 50 kronor och nya kosta ca. 1.000 kronor.
Amningskudden kosta 25 kronor och nya mellan 200 och 500 kronor kanske.
Så bara på dom 2 sakerna ha vi tjänat enormt mycket, man kan ju handla dessto mer när man gör sånna här fynd.

Ska ta och fixa garderoben min någon dag, så bäbis kan få en garderob.
Ha ju rätt mycket kläder och saker nu så han skulle behöva en garderob, så jag ska ta tag i det till veckan någon dag då Älsklingen jobbar.

Tror nästan jag ska lägga mig snart, värma värmekuddarna vi köpte i fredags.
Är kanon bra att ha sånna man värmer i mikron också eftersom jag ha så ont så är det skönt, det hjälper lite men ha ju fortfarande ont fast jag använder dom.
Så tror det blir sängen nu med värmekuddarna samt ligga och läsa lite =) 

      =) 
Boken Jag läser, kanon bra =)

Peter Jag Älskar Dig

      nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0