Innan jag ska se på tv gör jag detta...


Tio första.
Första bästa kompis:
Anna-Karin (Kajsa)
Första bil: Ingen
Första kärlek: Ljunken...
Första husdjur: Sally
Första semester: Kommer inte ihåg
Första jobb: Solgården Indal
Första köpta skiva: Hmmm kommer inte ihåg
Första riktiga kärlek: Är det inte samma som första kärlek?
Första piercing: Tungan
Första konsert: Börja bli senil


Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Oj va så länge sedan så det kommer jag inte ihåg
Senaste bilfärd: Söndags med Sylen och Mia
Senaste filmen du såg: Hmmm Angel tror jag
Senaste ringda telefonsamtal: Älsklingen
Senaste bubbelbadet:  Nyss hemma
Senaste spelade cd: Bränd med olika låtar
Senaste kyss: Älsklingen
Senaste gången du grät: Förra veckan, man är känslig då man är gravid
Senaste måltiden: Toast

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Neeeej
Blivit arresterad: Nja kalla det inte direkt arresterad
Blivit kär vid första ögonkastet: Nepp
Fastnat med blicken i någons urringning?: Jadå
Fått ditt hjärta krossat:
 Yes
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Hmmm dumt nog
Haft ett one night stand: Ett? Nej men flera =)
Busringt till någon: Jajemännsan

Sex saker du gjort idag:
1. Varit hos Tandis
2. Gått på stan
3. Sovit
4. Ätit middag
5. Snackat med EMMA på msn =)
6. Badat

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Älsklingen
2. Friends
3. Familjen
4. Bäbis magen
5. Mobilen

Fyra du kan berätta allt för:
Älsklingen, Emma, Mamma, Katja

Tre val:
Blått eller rött? Beror på
Sommar eller vinter? Beror på, hata när det är typ 30 grader varmt och hata när det är alldeles för kallt
Choklad eller chips? Beror på vad man e sugen på
 

Tre personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
Emma, Jonna, Johanna

Kommentarer
Postat av: JONNA

åh, ja den är skitbra den boken ;D



Åh, spännande :D Jag ska lägga upp det här i min blogg då ;) PUSS!

2008-09-02 @ 08:27:04
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: AISSA

Lånar listan om det är okej :)

2008-09-02 @ 18:40:44
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0