Jag är såååå glad =)


Dom ringde nyss angående havande jag sökt och fick det beviljat 100 %, så himla skönt så nu slipper jag ta ut föräldradagarna innan.
Ha ju redan skickat in dom pappren men hon som ringde om havande skulle säga till så jag spara mina dagar tills han kommit =)
Åååå vad underbart detta känns, nu känns allt mycket lättare.
Är så otroligt glad, så himla skönt nu att veta att man går hemma med havande istället för föräldradagarna.

Vet inte hur mycket jag ha per dag men jag kommer ju få så jag klara mig och det är huvudsaken, skulle tippa på ca. 8.000 i månaden.

Nu ska jag inte sitta här utan ska göra något nytta är sååååååååååååååååå lycklig.

Älskar Dig Peter - Amor Vincit Omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0