Kärlek =)


Är det bästa som finns, kärlek från dom man älska mest.
Snart ha vi även en till att ge kärlek till, vi älska ju denna prins redan nu och tänk så mycket han ska betyda sedan.

Vänta på att Älsklingen ska komma hem, han är hemma om ca. 15 minuter =)
Godis till mig ha han med sig också, mums mums.
Han jobba till ca. 14 i morgon och sedan ledig resten av veckan, kan det bli bättre.
Sedan nästa vecka vet jag inte alls hur han jobba, jag tror inte dom gjort schemat än.
Tyvärr så får han schema vecka för vecka, så nästa vecka får dom väl fixa i morgon då.
Men så underbart det ska bli att få ha honom hemma nu, förut tyckte man bara det va skönt att vara ifrån varandra men nu mår jag dåligt av att inte ha honom nära mig.
Jag hata att vara ensam hemam nästan varje kväll, det är sjukt jobbigt.

Nu tar jag verkligen vara på tiden han är hemma, det är underbart.
Skulle jag får bestämma så skulle jag vilja ha honom hemma tills bäbisen kommer, men han måste ju såklart jobba och få pengar så han kan inte vara hemma.
Dessutom skulle det nog bli lite jobbigt kanske om båda gick hemma i väntan på älsklingen våran.

Kan inte fatta att han snart är här, vårat kärleksbarn som vi skapat och gjort så han kommit till oss.
Det är ofattbart, jag kan inte riktigt förstå det än att vi ska bli Mamma och Pappa.
Men det är sant, om 55 dagar plus minus 2 veckor så är jag MAMMA.
Längtar så mycket, känns som man använder det ordet så ofta så ni läsare blir less?

Natti Natti, Kramiz

Peter snart är du PAPPA till vårat barn, kan inte bli lyckligare.
Älskar Dig!!!

        =)

Peter då han va liten, söt och se ut att vara full med bus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0