Kläder..


Ha nyss gått igenom en sopsäck med kläder, brorsan kom förbi med kläder som deras pojkar växt ur.
Va mycket fint, va bara ca. 10 plagg som inte föll oss i smaken som dom får tillbaka eller som vi ger bort.
Alltid bra med kläder, så nu måste jag verkligen fixa mer plats.
Herregud han ha mer kläder än vad jag och älsklingen ha, sedan kommer vi få av Peters syster också.

Älsklingen fixa god middag idag, TACK ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT.

Han ska strax se Vem kan slå Philip och Fredrik, Jag vill se oskyldigt dömd men kanske se med älsklingen det han vill istället så slipper vi sitta i olika rum.
Är så otroligt behov av närhet och kärlek nu, blir så lätt ledsen nu för tiden.

Duscha förut för jag hade sååå ont och nu vill jag duscha igen, men det kan inte va bra att duscha och bada så mycket som jag gör.
Minst 1 gång per dag och ibland kan det till och med bli 2, nej måste bli bättre men det är så skönt för värken.
Vet precis vad jag ska önska mig i julklapp av Mammi och Kalle om vi nu får några när vi kommer få en bäbis, dom säger att nu är det bäbisen som kommer få men samtidigt säger dom så åt brorsan också och dom får iallafall så vi kommer nog få något.
Det är ju inte så att det sitter i pengarna för det ha dom, så om vi ska få något vet jag precis vad jag ska önska mig =)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0