Kvällen


Tog mig en tupplur efter middag, va trött och hade ont som vanligt.
Ha nyss badat och sedan blev det en dusch, underbart skönt.

Fundera på att poppa popcorn och äta framför tv:n, köpte glass förut men är sugen på popcorn också =)
Kanske inte ens är något att se nu på tv:n heller, kl. 21 är det iallafall ett program jag ska se.

Nepp kan inte sitta här längre för det värker sååå i ryggen och bäckenet.
Trevlig Kväll.

Kramen

       =) 

Vecka 33 idag (32+0)
55 dagar kvar till beräknad förlossning, nära nu och jag längtar tills värkarna sätter igång och man bara skriker av all smärta.
Ja hur dumt det än låter så längtar jag, då vet man att det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0