Längtan är enormt stor..


Ja som sagt längtan är enormt stor, längtar sjukt mycket efter våran Eddie.
Dagarna går så sakta så sakta, förut rusa dom förbi men det är väl för att jag jobba och nu är jag bara hemma.
Måste verkligen fixa något att göra, men vad?

I morgon efter föräldra utbildningen ska jag iallafall åka på jobbet så chefen får fylla i lite papper som försäkringskassan ska ha, så ska passa på att hälsa på mina arbetskamrater.
Sms:a med Sarah förut och hon ville jag skulle komma, sakna mig säger hon så det låter ju bra.
Sedan får jag se vad klockan blir, efter P slutat vid 2 tiden ska vi på Ikea så jag åker ju inte hem mellan men vad ska jag då göra?
Ha sett så fina kläder på både HM och KAPPAHL, men han ha ju så mycket så ska inte köpa mera nu men det kliar ju i fingrarna.
Det som faktiskt saknas som jag märkte idag då vi tog bort alla prislappar är: Tjockare tröja som han kan ha då han föds, vi ha bara en i den storleken så en till skulle han ha =)
Så kanske att jag shoppa i morgon innan jag träffa Peter, lika bra att göra det innan annars säger han bara att vi ska vänta.
Förut va det han som sa att vi skulle handla, men nu när vi ha så mycket tycker han det räcker.
Men en tröja gör ju ingen skada, så kanske det blir en i morgon =)

Eller kanske till och med finns att beställa?
Hehe nu ska jag kolla lite och invänta att P ringer och säger att han är på väg hem.
Natti Natti, Kramen

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi ja klart du längtar =)



Japp, vi försöker, 3:e månaden. Får se om det blir denna gången eller inte =)

7 månader är medel har jag läst, så det tog ju egentligen inte jättelång tid. men jag ska inte säga nåt, vet ju hur det är =)



kram

2008-09-09 @ 08:36:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0