Längtar tills i morgon =)


För då ska vi på föräldra utbildning, ska bli skoj.

Gick som vanligt bra hos Tandis idag, inga problem =)
Så nu ska man inte dit fören nästa år någon gång, skönt på ett sätt för det är såååå dyrt att gå dit.
Efteråt gick vi på stan en sväng sedan hem och nu är P och jobba.

I morgon kommer Mamma och Sebbe, ska gå på stan och sedan handla lite ha jag bestämt.
Ha nyss ätit middag, hamburgare och strips blev det.

Satt nyss in piercingarna i tungan igen, va ju tvungen att ta ut dom hos Tandis.
Ååå vad händer, jo tappa ena ploppen i handfatet och fick ta en annan men så när jag satt fast den så är den för liten.
Så skulle byta men nu får jag inte bort den, den sitter som sten.
Orka inte bråka med den så vänta ett tag så får jag se sedan om jag kan byta den, annars får jag ha denna då.
Men den är så liten så jag tror den kommer åka ner i hålet =(

Vad ska jag göra ikväll då?
Tänkte mysa ner mig i soffan framför en film, ha ont i fötterna och ryggen så kan va skönt att bara slappa.

Nej nu lossa ploppen på piercingen så ska gå och byta på en gång.
BYE BYE, Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0