Lista...


Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för SMS
3. Stanna när du ränkat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän va otrogen mot dig?
Ja jag är så trött har sovit dåligt i natt legat och tänkt på katten och så drack jag kaffe så sent

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
God natt sov gott puss och kram

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
;) tack!

4. Vilket sms blev du mest berörd över?
Vänskap är att tycka om

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag ringer sedan

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad tror du om det här?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Sex is good, sex is fine

8. Vad vill du höra mest av allt?
Okej.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
God Morgon

10. Din romantiska replik?
Du vaknar upp i ett rött rum utan fönster och utan dörrar, ingen panik du är bara i mitt hjärta

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0