Lördag Kväll - Ensam


Idag ha vi varit på stan, skulle kolla efter lite saker men hitta inget.
Men därimot hitta vi en present till Rasmus, Peters Systers Unge som fyller år den 2:a oktober.
Så det va skönt för nu är hans present klar.

Sedan ha vi pratat om Jul, för Peters syster vill ju så gärna att vi ska vara där på jul.
Men vi ha sagt att i år blir vi hemma, för då ha vi Eddie som är så liten.
Då vill dom att vi ska komma då Rasmus fyller år, men så prata jag med mamma och hon jobba i jul så då blir det att sitta här hemma Jag, Peter och Eddie.
Nej det vägra jag så då blir det Östersund ändå men då åker vi inte när Rasmus fyller år.
Dom får komma ner hit dom också någon gång, inte bara vi som ska sitta och åka.
Det kosta ju ändå 1.000 kronor plus att man handla alltid massa när man åker dit, så Julen åker vi nog upp.
Visst det känns nära inpå eftersom Eddie är typ bara 1 månad då, men finns dom som åker iväg med dom när dom är mindre också.

Peter jobba ikväll, det va 30 stycken som skulle äta vid 19 tiden så dom va 2 som skulle jobba fram till 20 och sedan jobba Peter tills dom stänger.
Så jag får va ensam ikväll, IGEN.
Men jag köpte ostkrokar och coca cola som jag ska mumsa på framför tv:n.

Se ni förresten att när jag skrivit klart mina inlägg så syns ett ros hjärta?
Är så stolt som fick till det med hjälp av en tjej såklart som förklara hur man skulle göra, TACK SÅ MYCKET.
Så nu vet jag hur man gör det =)
Ska göra något annat sedan men tog det hjärtat bara för att testa men det passa ju in också.

Nej nu ska jag göra klart för att kolla på tv, ska tända ljus och hämta ostkrokarna och coca colan *MUMS*

Älskar Dig Peter och vårat hjärta, Längtar efter ER

Kommentarer
Postat av: Mumsan

Tjingelingsan...

I natt har man verkligen lidit, detta kommer inte att bli det lättaste, att FÖDA. Jisses vilka förvärkar. Det som gjorde mig besviken var att dom avtog och att det inte fortsatte, så man fick åka in. Nåja, är helt slut så idag blir det en riktigt vilodag.

Det är klart att du måste få föda i badkar, varför skulle dom annars skaffa dom?! Det är ju till för att musklerna ska slappna av, en mildare typ av smärtlindring... Jag HOPPAS att få den möjligheten att få föda i badkar... Sedan är det ju upp till var och en hur man vill föda...

Ha en bra dag...

2008-09-14 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0