Måndag


Idag ha vi inte gjort så mycket, sett på film och myst.
Peter jobba nu, men resten av veckan är det dagar han ska jobba och inte kvällar =)
En kväll till denna vecka men kom inte ihåg nu vilken kväll, i morgon är han ledig.

Så i morgon kl. 10 ska vi till Barnmorskan, mäta magen och lyssna på hjärtljuden.
Peter kanske skulle vara hemma och stor städa =)
Visst det vore ju skoj om han följde med till BM, men samtidigt är det samma sak varje gång så det känns inte livsviktigt om han inte skulle följa med.
Så får se i morgon hur han gör, kan vara skönt om han är hemma och städa också =)

Jag ha nyss ätit, potatis, panerade fläskkotletter och sås som jag gjorde alldeles själv från grunden =)
Man ha ju lärt sig av mäster kocken man ha *LER*
Pappa och Ruttan skulle dyka förbi, för dom skulle på Ikea så jag sa åt dom komma hit sedan så kan dom ta vinter jackan som Syster ska få.

Sedan tänkte jag byta rent i sängen och se på tv.
Vi ha funderat på att köpa en platt tv till sovrummet, nu när jag ha så ont i ryggen vore det skänt med en tv där inne så kan man ligga i sängen och kolla.
Sedan är det bra framöver också, dom är ju inte så himla dyr så det vore en bra inköp.

Ha funderat vart jag ska tatuera in Eddie`s namn sedan, men jag kommer inte på något bra ställe.
Vill ju att det ska synas väl också, ha ju ett kina tecken på handleden som är jätte ful så jag ha funderat på att tatuera över det och göra en stjärna istället och sedan Eddie`s namn där kanske.
Eller så på vaden ovanför Peters namn, men då syns det isåfall bara på sommaren och inte på vintern så det förslaget är nog ganska tråkigt.
Någon som har förslag så SKRIV =)

Prata med brorsans tjej förut, dom hade massa barnkläder vi ska kolla på och se om det är något vi vill ha.
Perfekt när dom också ha pojkar =)
Annars skulle hon ge bort dom till röda korset så då skulle vi få kolla först, ska ju upp dit helgen den 27:e för det är klädbytardag så det passa perfekt så kan vi kolla då.

Idag så när jag vila eller vila och vila det gick inte så bra, Eddie sparka för fullt så det gick inte att vila.
Det är så underbart att känna han sparka för då vet man att allt är bra, den känslan går inte att beskriva utan den måste upplevas för att man ska veta hur det känns.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: J O N N A

skriv Eddie stort med något snyggt runtomkring elelr så, mellan skulderbladen. om du förstår hur ja menar ;) kom på den nu, alldeles nypressad iadé;)

2008-09-15 @ 19:13:21
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: J O N N A

fan då, jag som tyckte jag var så smart där :P



jaaa, där har du det ju!:) åh, det låter så himla fint :D

2008-09-15 @ 23:25:52
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0