Mumsfillibabba =)


Sjukt gott va det med tacos, åt bara en orka inge mera så det blir tacos i morgon med.

Nu vänta vi på att Pappa med familj ska komma, dom är och käka på stan formodlingen kina.
Så skulle dom komma hit sedan, skoj skoj.

Sedan när dom åkt så blir det film och massa mys.

I morgon ska vi gå ner på klädbytardagen, tror jag iallafall jo det blir nog så =)
Ha ju redan massa kläder åt bäbisen, men lite till skada inte.

Vi måste även flytta in spjälsängen till vårat sovrum och byrån till bäbisens rum.
Även plocka bort alla prislappar och sånt från kläderna och lägga dom fint, sedan packa BB väskan det roligaste av allt =)
Lite tidigt med allt kanske, men då ha man ju det lixom klart sedan när h-n vill komma ut.

10 veckor kvar, låter inte alls långt men tiden kommer nog gå sakta nu på slutet när man bara vill att h-n ska komma.
Det är rätt jobbigt också att behöva skriva h-n hela tiden, när vi redan vet vad det blir.
Spela väl kanske ingen roll om jag skriver det?
Nja jag vet inte, får se nästa gång jag måste skriva det hur jag gör =)

Nu ska jag pussa lite på kärleken min och visa hur mycket jag ÄLSKAR honom *LOVE*

Kommentarer
Postat av: emma

Tacos funkar jämnt=) super gott=)

2008-09-06 @ 19:57:52
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0