Mys kväll


Ha precis ätit, stekt potatis med kassler bitar och stekt ägg =)
Orkade aldrig åka till Peter, jag ha diskat och plockat ihop här hemma så tyckte jag klockan va så mycket för att åka ner så det blev middag hemma istället och det va himla gott.

Satt och kolla på kläder som vanligt, ha varit ute länge efter strumpbyxor åt Eddie.
Ja nu kanske ni tycker att det bara är till för tjejer, men i vinter kan det va bra åt honom så han inte fryser. (Fanns dessutom svart å det passa åt killar också)
Dom ha han ju ändå bara under vanliga byxor så det är ju inget som syns direkt.
Ja iallafall så ha det bara funnits i storlek 74-80 men nu så hitta jag i storlek 50-56 det är ju perfekt =)
Ringde Peter för att rådgöra eftersom vi ha sagt att vi inte ska handla mera, men han tyckte det va bra men ville att jag skulle vänta med att beställa så han också fick vara med och kolla.
Så ska vänta tills i morgon =)

Nu skrev mamma på msn också, hon ska poppa popcorn och hur gott lät inte det då.
Synd man inte ha hemma, får väl äta något annat gott senare då för nu är jag mätt efter maten.

Haha Emma du är roligt du, kanske man ska köpa strumpbyxor åt Peter i vinter *ASG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0