Mys kväll ikväll med =)


Yes Älsklingen sluta kl. 20 om han inte behöver stanna lite längre.
Så skönt att ha honom hemma på kvällarna.

Idag va jag till honom och åt lunch, biffstroganoff med ris och sallad till *Mums*
Sedan va han ledig någon timme, så vi åkte på Ikea och kolla lite.
Köpte ingenting faktiskt, lite småsaker på ÖB bara men annars inget.
Men kom ändå hem med mer pengar än när vi åkte =)

Jag åt pölsa till middag idag igen, blev kvar sedan igår så det fick bli det igen.
Ha varit sugen på pizza flera dagar nu, så i morgon tror jag vi ska göra egen pizza till middag =)
Peter jobba lunch i morgon och sluta väl vid 14 tiden skulle jag tro, så i morgon får jag rå om honom många många timmar *Underbart*

Nu ska jag bada, fryser och ha ont i bäckenet så ett bad hjälper lite iallafall.
Trevlig Kväll.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: J O N N A

HellO=) jag vet inte riktigt vad jag vill tatuera.. ,men det är dags för en iallafall :) o piercing ska jag ta i tragus.. är även riktigt sugen på septum, som du vet;) men jag vet inte va jag ska ta först:O haah! Kramar

2008-09-19 @ 10:27:08
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: J O N N A

ja dte är så jävla snyggt också hehe ;D

yepp, mellan näsvingarna ja :) hehe jo, men det skulle vara värt den smärtan, för att det är så snyggt.. men ja får inte göra där för andreas. men han lyssnar ju inte på mig så ;) men får se. Kramar :)

2008-09-19 @ 12:07:47
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0