Natti Natti


Nu blir det snart sängen, är trött och ska upp i tid imorgon.

Sett på film ikväll och bara myst, sakna dessa kvällar då hjärtat jobbar.
Pappa med familj va här en sväng, drack kaffe och prata sedan åkte dom hem.
Lillebror fick en tröja som Peter inte kunde ha, lillasyster såg en väska här hon ville ha.
Så hon fråga om jag inte skulle ha kvar den, hehe snacka om att tigga så hon fick den =)

Snart måste man börja tänka på julklappar åt alla också, vi ha 13 stycken att köpa till.
I år blir det inga till min storebror utan hans barn får och inte Peters syster får heller utan även där får barnen istället.
Man ha inte råd och köpa till alla, 13 stycken är mycket ändå.
Sedan ha vi våran bäbis då också så vi kommer köpa till honom (Yes nu fick ni reda på det), så vi räkna med att inte få från vissa heller då dom anse att bäbisen är viktigare och det håller jag med om.
Köp till honom istället, oss är inte viktig längre =)

Ja nu fick ni reda på att det är en pojke som bor i min mage, ville ju inte skriva här så alla vet men men det spela väl ingen roll då =)
En liten Eddie ska få vi, vi ha pratat om namnet fram och tillbaka.
Peter ha ju helt inne på Eddie hela tiden men jag därimot va helt emot det från början.
Jag ville ju helst ha en flicka och Peter pojke, men samtidigt sa vi att det spela ingen roll huvudsaken barnet är frisk och allt är bra så spela könet ingen roll.
Så på ultra kolla vi och det gick inte att undvika, man såg "lill" snoppen och pungen *LER*
Peter blev kanon glad och tårarna kom för oss båda, när vi gick ut från ultra och vi visste så grät vi av lycka båda 2 helt underbart.
Va så ofattbart så man fatta lixom inte, jag tror det va då jag bestämde mig och gav med dig om att det va en liten Eddie.
Peter ville ju så gärna ha det namnet så det blir så =)
Nu ha vi ju lixom sagt Eddie hela tiden så nu är man van namnet och det är himla gulligt också.

Sedan mellan namnet är det inte många som gillar, min pappa kalla Peter för Tattoo och tycker det är så roligt.
Så en dag kom Peter hem och sa:
Älskling nu ha jag det bästa mellan namnet till Eddie.
Eddie Tattoo =)
Hehe sa jag bara och det tror du jag går med på, nu ha jag gett med mig angående Eddie så någon Tattoo blir det ICKE och det va jag helt bestämd över.
Men så ha tankarna gått runt i huvudet på mig och jag tycker det låter bra, Eddie Tattoo Brandin =)
Så de blir nog så, jag vet vad vissa tycker.
Men hallå är det inte vårat barn kanske, jo precis och vi bestämmer och det sa Mammas Kalle också.

Så nu vet alla som läser detta att vi ska få en pojke vid namn Eddie.

GodNattSovGott

Älskar Dig Peter och våran Eddie Tattoo *KÄRLEKEN TILL ER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS*

Kommentarer
Postat av: J O N N A

Åh jättefint Eddie Tattoo Brandin :D! Hur kom ni på det? PUSA!

2008-09-07 @ 08:49:16
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0