Nu ha han åkt :`(


På jobbet min kära Sambo, men denna vecka jobba han inte mycket.
Han jobba lunch i morgon och sedan ledig resten av veckan =)
Ska bli skönt, tänkte vi ska stor städa på torsdag.
För i helgen åker vi till Mammi och då är det skönt att ha städat när man åker och speciellt då man kommer hem.

Idag tänkte jag göra lax, potatis och hollandaiesås (stavas väl inte så) till middag.
Inte direkt sugen på det nu när jag nyss åt en chokladbit men senare så går det nog ner =)
Ikväll är det andra delen på en serie jag börja såg förra veckan, så himla bra.

Det är mycket inplanerat nu dom kommande helgerna, nu till helgen ska vi ju som sagt till Mammi.
Helgen efter kommer svärmor på fredag och stanan till lördag, sedan åker vi med henne till ÖStersund på lördag och hälsa på Linda Peters syster med familj för Rasmus deras älsta son fyller år och så åker vi hem på söndag.
Skulle ju egentligen inte åka upp nu, men eftersom vi får ena resan gratis så åker vi iallafall.
Ha ju lovat att åka dit i jul men nu känns det som vi ändra oss, men då kommer det bli ett j-vla liv så får se hur vi gör.
Sedan helgen den 10:e till den 12:e ska vi ha Sebbe brorsans unge, eller från lördag till söndag.
Kevin den minsta på 2 månader skulle hans pappa och deras familj ha, för dom tyckte inte vi skulle behöva ha båda för vi behöver sömn nu på natten då det snart är dags för oss.
Men jag sa att det spela egentligen ingen roll, för vi måste ju vänja oss men dom ville iallafall inte att vi skulle ha båda så okej då.
Men blev det något strul så sa jag att vi ha gärna båda, Peter älskar ju barn och han sa också att han har dom båda mer än gärna han tycker bara att det är roligt =)

Nu vänta jag på att snälla JONNA ska fixa en sak till min blogg, så gullig så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0