Onsdag kväll...


...och jag är helt slut efter denna dag.

Vi fixade i klädkammaren och ha rensat MASSA skit.
Sedan åkte vi och handla lite på City Gross.
Skönt nu när klädkammaren är fixad, så nu ska jag bara fixa min garderob ännu en gång.

Är fortfarande lite stökigt, men vi orka inte fixa det nu.
Är trött och slut båda två, så vi fixa det i morgon och sedan kan jag göra det medans Peter jobba så ha jag något att göra då.

Ha varit så underbart att ha haft Peter omkring sig hela dagen, han är bäst.
Han måste ju jobba också och det är ju tur han ha jobb för annars vore det jobbigt i längden om båda gick hemma.

Vi åt sen middag idag för vi åt sen lunch, så till middag blev det kyckling med wokgrönsaker, sötsursås och ris.
Jag åt kanske 10 tuggor sedan va jag inte sugen mera, konstigt konstigt.
Så senare ikväll kommer jag säkert bli hungrig och vilken tur att jag då köpte gotta idag, purjolök.
Macka med bredbar leverpastej och purjolök är ju såååååå gott =)

Snart ska Johanna ha sin bäbis också, inte många dagar kvar för henne nu.
Så snart ha hon sin prins i famnen och är världens lyckligaste mamma.
Tänk att alla får pojkar, ingen som vi känner får en flicka.
Eller jo en från föräldra gruppen skulle få en flicka och nu i tisdags hade dom fått så det va nog en flicka om dom inte sett fel, fast dom känner vi ju inte utan hade bara träffat dom gången innan.
Men annars så ha alla vi känner fått pojkar, Brorsan och hans tjej fick en pojke, Peters syster och man fick en pojke, Johanna ska ju som sagt få en pojke, Svärmors gubbes son dom ska få en pojke och vi en pojke.
Pojkår i år tror jag =)
Tänk om vi skulle få en flicka iallafall att dom sett fel, hehe ja man blir ju lika glad iallafall men chockad skulle man nog bli.
Fast vi såg ju pungen och snoppen så himla väl på ultra, så vore väldigt konstigt om det är en flicka.
Isåfall får hon ha vissa pojk kläder också, nej då får vi köpa nya bara.

Nu ska jag se på tv med min underbara Älskling och njuta av att han är hemma ikväll.
Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0