Rensar och fixar


Ja gud hur det se ut här hemma nu, fyyyyyyyyyyyy.
Håller på att rensa klädkammaren och alla garderober.
Hur mycket som helst som ska kastas, så ska strax gå bort med det.
Jag va tvungen att ta en paus för magen värker och ryggen likaså, så en paus sedan ska jag fortsätta hjälpa Peter.
Skönt sedan när det är klart, men kommer bli jobbigt att kasta allt för vi kommer få gå flera gånger för det är inte sant hur mycket det är som ska kastas.

Mamma ringde förut, blev så arg så jag la på.
Hon fatta ingenting, blir så less när hon lägger sig i saker hon inte ha med att göra och så tror hon att hon vet allt.
Det hörs att hon inte vet men ändå ska hon diskutera, så det resulterade i att jag la på.
Orka inte prata med henne när hon ändå inte fatta och det sa jag åt henne ändå fortsätter hon, hon tror fortfarande att man är liten och inte kan sköta sig själv.
Om hon kunde sköta sitt eget liv och låta mig sköta mitt för vissa saker ha hon faktiskt inte med att göra och det vet hon så väl, hon tycker jag är så elak och blir arg för minsta lilla.
Men är det konstigt då, när jag säger åt henne att inte lägga sig i och sluta diskutera och ändå fortsätter hon och gnager och gnager DÅ BLIR JAG ELAK.
Visst mitt humör är inte det bästa, men det vet hon så väl om också så varför ens diskutera då?
Ja ja nog om henne...

Ska klä på mig något varmt så man kan gå och kasta alla saker nu.
Skriver mera sedan.

Älskar Dig Peter, Tack För Att Du Finns Hjärtat Mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0