Skönt att ha honom hemma ikväll =)


Ja Älsklingen ha jobbat dagen, men han sluta nog snart skulle jag tro.
Det va middag kl 17 som han skulle hjälpa till med och sedan skulle han sluta, så himla skönt.
Jag ha nyss ätit, va så hungrig.
Pölsa, Potatis och Rödbetor *MUMS*
Så himla gott, smaskens som Mamma säger Hehe...
Peter kanske äter på jobbet innan han åker hem, så ikväll blir det film och massa mys.
Måste ta vara på tiden då han är hemma, sedan ha jag blivit mer mys sugen nu för tiden och vill hela tiden känna hans närhet.
VI ha ju bäddsoffan i Eddie`s rum och förut kunde vi få för oss att sova i den ibland, bara för att ligga tätt intill varandra och se på tv för nu ha vi tyvärr ingen tv i sovrummet.
Men madrasserna till bäddsoffan är nere i förrådet och nu står dom så dumt till sedan vi fixa där nere så det går inte att ta upp dom och ligga i bäddsoffan.

Farmor ringde precis, min kusin fick en flicka idag.
Skoj skoj =)
Så nu är det verkligen bara vi kvar, nu vet jag ingen annan i släkten som ska ha innan oss.
Nu är det våran tur nästa gång.

Jag är sugen på något, måste komma på vad så Peter får köpa det innan han åker hem.
TÄNK TÄNK TÄNK
 

Kommentarer
Postat av: Tinna

Tänk tänk tänk...precis som Julia har lärt sig av Nalle Puh =)

Har ni fått reda på att det är en liten kille du bär rundor på ?

Så jäkla trist med FK, de kan då strula till ens liv ordentligt. Man är ju så skör när det gäller ekonomin.

Hoppas det ordnar sig

KRAM

2008-09-17 @ 20:26:22
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Tinna

ÅHHH vad roligt. Min kompis väntade med en pojke och jag fick vara med på ultraljudet...där såg man verkligen vad det skulle bli =)

Måste vara roligt att veta vem man bär på... är det många veckor kvar ?

KRAM

2008-09-17 @ 20:44:40
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0