Söndag - Barnvakt


Ha inte haft tid att skriva fören nu, brorsan kom vid 2 tiden och sedan dess ha det varit fullt upp.
Brorsan är på fotboll till 19 ikväll och kommer sedan och hämta pojkarna.
Han hade ingen barnvakt så då är vi snäll och ställer upp, Sebbe fyller 2 år idag GRATTIS och Kevin är lite mer än 2 månader =)
Så nu får vi känna på hur det känns, Sebbe somna nyss i soffan och Kevin somna i min famn så la han i Eddie`s säng så man han sova där ett tag.

Brorsan bjöd på Pizza så det va skönt slapp man laga mat idag, han va så snäll eftersom vi ha pojkarna tyckte han att han kunde bjuda på pizza.
Sebbe åt nästan ingenting så kan göra lte gröt eller fil åt honom sedan och Kevin ska äta vid halv 6 - 6 tiden =)
Roligt att vara barnvakt, Jag och brorsan åkte på affärn en snabbis också medans Peter passa ungarna.
Brorsan blev så snopen för att Peter kunde ha dom själv, han tycker det är tufft och det är bra för Peter så han blir van.
Han är så bra att ta hand om barn, så det kommer bli kanon bra sedan sa brorsan Peter kommer bli en toppen pappa.

Nej nu ska jag sätta mig och ta det lite lugnt i soffan medans pojkarna sover.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0