Ta de lugnt ;)


Älsklingen ha åkt på jobbet och jag sa att jag skulle fixa med kläderna åt Eddie samt garderoben och vad fick man till svar: Ta det lugnt, du ska vila nu =)
Sååå underbar som tänker på vårat bästa.

Ha nyss ätit sen lunch/tidig middag, men blir nog hungrig senare så får göra något då kräm eller gröt.
Håller på att tvätta kläderna vi köpte nu, sedan ville P att jag skulle tvätta hans byxor och tröjor så jag ska väl göra det då.
Tänkte lägga mig och vila och läsa lite också, blev inge läsa igår kväll för P va så trött så han ville att jag skulle släcka lampan så han fick sova.
Men vem va det som somna först, jo jag och så kunde inte han sova.

Så ska passa på nu att läsa, inte mycket kvar nu.
Spännande och se hur allt sluta och sedan få börja läsa den nya boken också =)

Nu blir det sådär igen, jag se små stjärnor, uscha blir så rädd.
Ska prata med BM om det i morgon.

Tänkte vi skulle packa BB väskan någon dag, eller kanske det är för tidigt???
Känns som det är tidigt, men samtidigt kan han komma tidigare också.

Ååååå vad sjukt sugen jag är på att tatuera mig, Eddie`s namn ska jag göra då han kommit och så fundera jag på att ta hans fotavtryck eller handavtryck och tatuera in det också =)
Men frågan är VART???

Jag vill även göra en annan, tycker den är så himla cool och gullig på något sätt så den vill jag också göra.
Antingen på foten eller bak på vaden.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad mysigt att planera inför bebis =) när var det han var beräknad till?



kram

2008-09-29 @ 16:16:37
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0